wtorek, 24 kwietnia 2012

Berlinie, przybywam!

Dostałam wczoraj informację od mojej organizacji goszczącej, że nasz projekt został zaakceptowany. Co oznacza, że jadę do Berlina na pewno, a teraz czekam tylko no dalsze informacje na temat organizacji mojego pobytu, spraw formalnych itd. Cieszę się jak gwizdek. :D

I got an information yesterday from my host organisation that our project was accepted. This means that I am going to Berlin and now I am only waiting for information about how my EVS is going to be organised and so on. I am over the moon! :D

Gestern habe ich ein E-Mail bekommen und ich habe dort gelesen, dass mein Projekt akzeptiert gewesen ist. Ich fahre nach Berlin! Jetzt warte ich nur auf weitere Informationen über mein Projekt wie Assekuranznummer und so weiter. Ich bin so glücklich! :D