piątek, 29 czerwca 2012

Maj w obrazkach - część 2.

Nadszedł czas na drugą część relacji. Najpierw interesujące tablice w oliwskim zoo. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Napis na murze naprzeciwko Pomnika Poległych Stoczniowców.
Image Hosted by ImageShack.us
A to już Sopot i najdziwaczniej upchany śmietnik świata... ;)
Image Hosted by ImageShack.us
 ... oraz interesujący zderzak. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
A to Sopot właśnie. Herbata za 8 (!) zł.
Image Hosted by ImageShack.us
A w Rewie...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Wzięłyśmy też udział w Nocy Restauracji w Gdyni. Impreza była jednak słabo rozreklamowana, niewielki był też wybór lokali. My zjadłyśmy w Coco.
Image Hosted by ImageShack.us
Mural na szkole sportowej w Gdyni.
Image Hosted by ImageShack.us
Napis na chodniku w Gdyni.
Image Hosted by ImageShack.us
Sokarnia na ul. 10 lutego w Gdyni i jej miły właściciel.
Image Hosted by ImageShack.us
Plażowe widoki, na które wprost nie mogłam się napatrzeć... ;)))
Image Hosted by ImageShack.us
Zaliczyłam z Mariettą moją pierwszą (i prawdopodobnie ostatnią) wizytę w Starbucksie.
Image Hosted by ImageShack.us
Najprawdopodobniej najfajniejszy automat świata. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Napis na drzwiach w Carrefourze w Chyloni.
Image Hosted by ImageShack.us
Wybrałyśmy się też na kręgle. Tablica wyników przed i po. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Moje piwne zbiory, które musiałam wyrzucić podczas wyprowadzki.
Image Hosted by ImageShack.us
Nasze zdjęcie wyprowadzkowe. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Pod koniec maja wyjadałyśmy z Dajaną resztki. Tak wygląda resztkowy obiad. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
... ale i tak zostało nam sporo jedzenia, które wystawiłyśmy dla bezdomnych.
Image Hosted by ImageShack.us
Przed wycieczką do Stryszej Budy natknęłam się w Gdańsku na taki napis na chodniku. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Wandzia w krzywym lustrze, bo... zdjęcie w lustrze musi być. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
No i na koniec - mój pokój po przeprowadzce, przed rozpakowywaniem bagaży...
Image Hosted by ImageShack.us


Translation/Übersetzung

A few photos from May - part 2.

Ein Paar Fotos aus Mai - Teil 2.