środa, 19 września 2012

Einführungstraining.

Nadszedł czas na krótką fotorelację z mojego szkolenia wprowadzającego, które trwało od 3 do 12 września. Poznałam tam wielu wspaniałych ludzi, sporo się nauczyłam i przede wszystkim miło spędziłam czas. A teraz byle do lutego, kiedy to będę miała kolejne szkolenie! ;)

Tak wyglądał nasz dom seminaryjny.
Reklamował się on jako ośrodek dla wszystkich, w którym nie ma miejsca na homofobię, rasizm itd., dlatego sporo w nim było plakatów podobnych do poniższych. :)
Kartka z prośbą w toalecie ("Ze względu na czystość proszę używać szczotki klozetowej. Dziękujemy"). xDD
Numer na drzwiach do mojego pokoju...
... jego wnętrze podczas pakowania ostatniego dnia... :)
... oraz bateria prysznicowa w łazience ze skalą temperatur wody. :)
Widok z ośrodkowego ogrodu na Hawelę o różnych porach dnia.
Plan naszego szkolenia.
No i my. Przy pracy...
... podczas różnorakich rozrywek w czasie wolnym...
... i ostatniego dnia całą grupą. :)

Naprawdę świetne było to szkolenie! :)


Translation

These are a few photos from my on-arrival training - from the place we stayed and then of us during work and free time activities. It was such a great fun! I met many wonderful people and learnt a lot of useful things. :) Now I am impatiently looking forward to my another training in February. :)