piątek, 28 września 2012

München in der Nacht.

Przed udaniem się na (dobrze zasłużony) spoczynek, postanowiłam przespacerować się jeszcze po centrum Monachium. Przeszłam od Marienplatz do Dworca Głównego, obserwując po drodze życie nocne stolicy Bawarii. Fascynująca sprawa, zwłaszcza, że większość ludzi nosiła Drindl albo Lederhose, a praktycznie wszyscy byli nieźle podchmieleni. :D

Neues Rathaus wyglądał w nocy równie imponująco jak w dzień.
Kościół św. Piotra.
Altes Rathaus i Kolumna Maryjna.
Pięknie podświetlony dom obok...
... Frauenkirche. ;)
Wspomniani już ludzie w tradycyjnych bawarskich strojach. Ci akurat załapali się na zdjęcie, bo jedna z tych dziewczyn próbowała mi wskoczyć w kadr, kiedy fotografowałam jeden z budynków. ;)
Wystawy sklepowe też były pełne Drindli...
 ... a przed nimi oczywiście ustawiały się przeróżne kapele. ;)
W okolicy Karlsplatzu...
... i on sam we własnej osobie. ;)
Zawsze bawiła mnie nazwa tej firmy. ;) I zwróćcie uwagę na to, jaki McDonald's jest w Monachium międzynarodowy! ;)
Na zdjęcie załapał się nawet tramwaj. Tak jak wspominałam - w stolicy Bawarii wszystkie pojazdy transportu publicznego są koloru niebieskiego. 
 I na koniec - promenada wiodąca do dworca.


Translation

Above you can see some views of Munich in the night. The stroll through the city when every interesting building was so nicely illuminated was a real pleasure. Even in spite of many stewd people waering traditional bavarian costumes. ;)