niedziela, 20 października 2013

Light Move Festival w Łodzi.

Pamiętacie ten post z Berlina? W zeszłym tygodniu podobna impreza odbyła się w Łodzi i to właśnie ona była moim głównym celem podczas wyjazdu do tego miasta. Muszę przyznać, że świetnie się bawiłam - wiadomo, skala festiwalu w Berlinie była dużo większa, ale Łódź też daje radę. Zwłaszcza projekcje na Placu Wolności bardzo mi się podobały, więc już teraz nie mogę się doczekać przyszłorocznej edycji. :)

Piotrkowska.
 Plac Wolności.
 Zdjęć projekcji na Muzeum Etnograficznym nie mam zbyt wiele, bo stałam w kiepskim miejscu...
 ... ale za to Kościół Zesłania Ducha Świętego nie umknął mojemu obiektywowi (trzecie zdjęcie się rusza, więc poczekajcie chwilę, aż się załaduje). ;)
 Ratusz Staromiejski też nie (i też się rusza! xD). ;)
 Następnie ruszyłyśmy do Parku Staromiejskiego, gdzie znajdowały się różne instalacje świetlne.
 Byłyśmy też na Rynku Staromiejskim...
... w oczekiwaniu na pokaz laserów, który był naszym ostatnim przystankiem tego wieczora (trzecie zdjęcie również się rusza ;) ). :)